KRÓTKIE ZASADY ZAMAWIANIA

2020-01-08

Aby wszystko umieścić w jednym wygodnym miejscu zebrałyśmy najważniejsze informacje dotyczące zasad zamawiania papeterii ślubnej. Proszę miejcie Państwo na uwadze, że chcemy dla każdego z Was mieć wygodną ilość czasu na realizację zamówienia nieprzekraczającą jednak czasu rentowności wykonywanego zlecenia. Wszystkie zasady przedstawione poniżej są wypracowane na podstawie naszego dotychczasowego doświadczenia. Jeśli macie Państwo jakieś pytanie- prosimy o kontakt pod adresem mailowym kontakt@lilycards.com.pl lub w komentarzu do produktu.


  1. Przygotowanie listy do personalizacji zaproszeń
  2. Nie ma w tym nic trudnego :) Przygotujcie proszę listę najlepiej w excelu lub w wodzie. Ważną informacją jest fakt, że list nie sprawdzamy, umieszczamy imiona i nazwiska tak jak je do nas Państwo prześlecie. Ważne zasady:

    • proszę nie punktujcie, numerujcie, umieszczajcie myślników przy personalizacji
    • proszę umieszczajcie nazwiska i imiona jedno pod drugim
    • odmieniajcie proszę poprawnie imiona i nazwiska
    • nie wpisujcie proszę skrótów "os.tow." czy "+1"
    • proszę nie wysyłajcie listy w mailu, dostępne są teraz programy darmowe- arkusze google np. z których możecie korzystać.
    • jeśli zależy Państwu na zwrocie "Sz.P" umieśćcie go proszę przy każdej personalizacji.
    • nazwijcie proszę plik nazwiskiem osoby zamawiającej np. Lista Gości- Karolina Nowak

    Przykłady poprawnych list:

    Joannę Przykładową z Konradem Sypkim wraz z dziećmi

    Karolinę i Wojciecha Przypadków z Zosią i Tosią

    Magdalenę i Sebastiana Przypadkowych

    Martę Przypadek z osobą towarzyszącą

    Sz.P. Joannę Przykładową z Konradem Sypkim wraz z dziećmi

    Sz. P. Karolinę i Wojciecha Przypadków z Zosią i Tosią

    Sz.P. Magdalenę i Sebastiana Przypadkowych

    Sz.P. Martę Przypadek z osobą towarzyszącą


  3. Przesyłanie treści zaproszeń

  4. Prosimy aby treści zaproszeń przesyłane były również w plikach edytowalnych najlepiej word. Przykładowe teksty do zaproszeń znajdują się tutaj: TREŚCI DO ZAPROSZEŃ Można je łatwo skopiować do word i uzupełnić o swoje dane. Pamiętajcie Państwo proszę by umieścić wszystkie ważne informacje dotyczące ślubu i wesela:

    • data
    • miejsce
    • godzina
    • informacja o weselu
    • informacja o poprawinach
    • data potwierdzenia przybycia
    • numery telefonów bądź adresy mailowe do potwierdzenia przybycia
    • informacje o kwiatach i prezentach- możemy nanieść piktogramy
    • informacje o noclegach i transportach


  5. Kolejność zamówienia
  6. Ścieżka zamówienia jest bardzo prosta i przebiega w kilku poniższych krokach

    1. Złóż proszę zamówienie poprzez stronę internetową lub przez mail: kontakt@LilyCards.com.pl umieszczając w nim informacje o projekcie/produkcie, który Was interesuje, ewentualnych modyfikacjach i ilości do zamówienia
    2. Odeślemy maila z informacją o kosztach oraz danymi do przelewu, jeśli akceptujecie koszty, prosimy o przelew
    3. W tym czasie prześlijcie Państwo do nas:treści produktów, listę do personalizacji (w przypadku zaproszeń)
    4. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie mamy 4 dni robocze na wykonanie projektu w wersji cyfrowej (tylko w przypadku zaproszeń i menu. Pozostałe produkty są wykonywane zgodnie z projektem pokazanym na stronie
    5. Przesyłamy projekt w wersji cyfrowej do Klientów w celu naniesienia poprawek lub akceptacji projektu
      • Oprócz projektu w wersji cyfrowej macie Państwo możliwość max 2 poprawek/modyfikacji. Zmian w projekcie może być więcej, ale muszą być one przesłane "za jednym razem"- w jednym mailu- np. Proszę o zmianę godziny ślubu (jednak zmieniliśmy na 16:00, proszę o dodanie piktogramu z książką zamiast kwiatów oraz o usunięcie kwiatów z pierwszej karty zaproszenia- bardziej podobają nam się proste zaproszenia ślubne-takie zmiany, wysłane w jednym mailu to jedna poprawka.
      • W przypadku zaproszeń z indywidualnym projektem są max 3 poprawki.
      • Jeśli żaden z naszych projektów nie przypadł Państwu do gustu- przygotowujemy projekty indywidualne w cenie od 100-150 zł w zależności od skomplikowania. Uprzejmie prosimy o przesłanie do nas wcześniej inspiracji lub zarysu efektu finalnego, na którym Państwu zależy- my odeślemy Państwu wycenę projektu.
      • Proszę pamiętać, że każda poprawka wydłuża czas realizacji- na naniesienie poprawek mamy 1,5 dnia roboczego (jeśli poprawki są wysyłane w godzinach porannych zazwyczaj trafiają do klientów w ten sam dzień lub następnego dnia rano).
    6. Po wszystkich poprawkach i akceptacji projektu mamy 10 dni roboczych na wykonanie zamówienia i nadanie paczki. Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian.
    7. Po tym czasie cieszysz się piękną paczką z wymarzonymi zaproszeniami ślubnymi!


  7. Zaproszenia dla Rodziców,Dziadków, Świadków i Zawiadomienia
  8. Jeśli marzą się Państwu zaproszenia dla Rodziców i dla Świadków nie ma najmniejszego problemu- skład każdego rodzaju kosztuje 30 zł+ cena zaproszenia. Możemy również przygotować zawiadomienia czyli zaproszenie tylko na ceremonię zaślubin lub duże karty- zawiadomienia do powieszenia np. w miejscu pracy.


    Zaproszenia według projektu indywidualnego. 

    To specjalna oferta dla tych, którym podoba się nasz styl i poczucie estetyki, ale potrzebują czegoś szytego na ich miarę. Koszt projektu indywidualnego to: 

    150-250 zł

    w zależności od skomplikowania projektu. Ważną informacją jest fakt, że do takiego zaproszenia w późniejszym czasie zaprojektujemy resztę kolekcji czyli:

    • winietki
    • zawieszki
    • menu weselne
    • karty drinków

    i cokolwiek będziecie potrzebowali. Każdy projekt zaproszeń, ma w naszej pracowni resztę kolekcji, a jeśli czegoś brakuje, zawsze chętnie to zaprojektujemy i wyprodukujemy. 

    Jak wygląda współpraca nad projektem indywidualnym? 

    1. Przesyłacie nam Państwo inspiracje.
    2. My odsyłamy propozycję formatów, użytych technologii i kolorów kopert czy kart do druku wraz z przybliżoną wyceną takiego zaproszenia (transparentość finansowa jest dla nas bardzo ważna!)
    3. Po zaakceptowaniu przez Państwa wyceny i propozycji przesłanej (pkt.2) oraz zaksięgowaniu wpłaty mamy 4-7 dni roboczych na wykonanie dla Państwa indywidualnego projektu zaproszeń. 
    4. Po przesłaniu do Państwa projektu, wprowadzacie poprawki (maksymalnie 3 maile z poprawkami niezależnie od ilości samych poprawek). Chodzi o to by siadać do projektu i wprowadzać wszystkie zmiany naraz. 
    5. Po zaakceptowaniu projektu, mamy 10 dni roboczych na realizację zlecenia i nadanie paczki. Jednocześnie jest to moment, od którego nie można już wprowadzać żadnych zmian. 
    6. Nie wykonujemy dodruków, dlatego warto zawsze zamówić kilka sztuk więcej zaproszeń ślubnych dla "zapomnianych" gości weselnych. 
Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2020
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel