KRÓTKIE ZASADY ZAMAWIANIA

2020-01-08

Aby wszystko umieścić w jednym wygodnym miejscu zebrałyśmy najważniejsze informacje dotyczące zasad zamawiania papeterii ślubnej. Proszę miejcie Państwo na uwadze, że chcemy dla każdego z Was mieć wygodną ilość czasu na realizację zamówienia nieprzekraczającą jednak czasu rentowności wykonywanego zlecenia. Wszystkie zasady przedstawione poniżej są wypracowane na podstawie naszego dotychczasowego doświadczenia. Jeśli macie Państwo jakieś pytanie- prosimy o kontakt pod adresem mailowym kontakt@lilycards.com.pl lub w komentarzu do produktu.


  1. Przygotowanie listy do personalizacji zaproszeń
  2. Nie ma w tym nic trudnego :) Przygotujcie proszę listę najlepiej w excelu lub w wodzie. Ważną informacją jest fakt, że list nie sprawdzamy, umieszczamy imiona i nazwiska tak jak je do nas Państwo prześlecie. Ważne zasady:

    • proszę nie punktujcie, numerujcie, umieszczajcie myślników przy personalizacji
    • proszę umieszczajcie nazwiska i imiona jedno pod drugim
    • odmieniajcie proszę poprawnie imiona i nazwiska
    • nie wpisujcie proszę skrótów "os.tow." czy "+1"
    • proszę nie wysyłajcie listy w mailu, dostępne są teraz programy darmowe- arkusze google np. z których możecie korzystać.
    • jeśli zależy Państwu na zwrocie "Sz.P" umieśćcie go proszę przy każdej personalizacji.

    Przykłady poprawnych list:

    Joannę Przykładową z Konradem Sypkim wraz z dziećmi

    Karolinę i Wojciecha Przypadków z Zosią i Tosią

    Magdalenę i Sebastiana Przypadkowych

    Martę Przypadek z osobą towarzyszącą

    Sz.P. Joannę Przykładową z Konradem Sypkim wraz z dziećmi

    Sz. P. Karolinę i Wojciecha Przypadków z Zosią i Tosią

    Sz.P. Magdalenę i Sebastiana Przypadkowych

    Sz.P. Martę Przypadek z osobą towarzyszącą


  3. Przesyłanie treści zaproszeń

  4. Prosimy aby treści zaproszeń przesyłane były również w plikach edytowalnych najlepiej word. Przykładowe teksty do zaproszeń znajdują się tutaj: TREŚCI DO ZAPROSZEŃ Można je łatwo skopiować do word i uzupełnić o swoje dane. Pamiętajcie Państwo proszę by umieścić wszystkie ważne informacje dotyczące ślubu i wesela:

    • data
    • miejsce
    • godzina
    • informacja o weselu
    • informacja o poprawinach
    • data potwierdzenia przybycia
    • numery telefonów bądź adresy mailowe do potwierdzenia przybycia
    • informacje o kwiatach i prezentach- możemy nanieść piktogramy
    • informacje o noclegach i transportach


  5. Kolejność zamówienia
  6. Ścieżka zamówienia jest bardzo prosta i przebiega w kilku poniższych krokach

    1. Złóż proszę zamówienie poprzez stronę internetową lub przez mail: kontakt@LilyCards.com.pl umieszczając w nim informacje o projekcie/produkcie, który Was interesuje, ewentualnych modyfikacjach i ilości do zamówienia
    2. Odeślemy maila z informacją o kosztach oraz danymi do przelewu, jeśli akceptujecie koszty, prosimy o przelew
    3. W tym czasie prześlijcie Państwo do nas:treści produktów, listę do personalizacji (w przypadku zaproszeń)
    4. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie mamy 4 dni robocze na wykonanie projektu w wersji cyfrowej (tylko w przypadku zaproszeń i menu. Pozostałe produkty są wykonywane zgodnie z projektem pokazanym na stronie
    5. Przesyłamy projekt w wersji cyfrowej do Klientów w celu naniesienia poprawek lub akceptacji projektu
      • Oprócz projektu w wersji cyfrowej macie Państwo możliwość max 2 poprawek/modyfikacji. Zmian w projekcie może być więcej, ale muszą być one przesłane "za jednym razem"- w jednym mailu- np. Proszę o zmianę godziny ślubu (jednak zmieniliśmy na 16:00, proszę o dodanie piktogramu z książką zamiast kwiatów oraz o usunięcie kwiatów z pierwszej karty zaproszenia- bardziej podobają nam się proste zaproszenia ślubne-takie zmiany, wysłane w jednym mailu to jedna poprawka.
      • W przypadku zaproszeń z indywidualnym projektem są max 3 poprawki.
      • Jeśli żaden z naszych projektów nie przypadł Państwu do gustu- przygotowujemy projekty indywidualne w cenie od 100-150 zł w zależności od skomplikowania. Uprzejmie prosimy o przesłanie do nas wcześniej inspiracji lub zarysu efektu finalnego, na którym Państwu zależy- my odeślemy Państwu wycenę projektu.
      • Proszę pamiętać, że każda poprawka wydłuża czas realizacji- na naniesienie poprawek mamy 1,5 dnia roboczego (jeśli poprawki są wysyłane w godzinach porannych zazwyczaj trafiają do klientów w ten sam dzień lub następnego dnia rano).
    6. Po wszystkich poprawkach i akceptacji projektu mamy 10 dni roboczych na wykonanie zamówienia i nadanie paczki. Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian.
    7. Po tym czasie cieszysz się piękną paczką z wymarzonymi zaproszeniami ślubnymi!


  7. Zaproszenia dla Rodziców,Dziadków, Świadków i Zawiadomienia
  8. Jeśli marzą się Państwu zaproszenia dla Rodziców i dla Świadków nie ma najmniejszego problemu- skład każdego rodzaju kosztuje 30 zł+ cena zaproszenia. Możemy również przygotować zawiadomienia czyli zaproszenie tylko na ceremonię zaślubin lub duże karty- zawiadomienia do powieszenia np. w miejscu pracy.

Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2020
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel